Keleiviai
Pagrindinis puslapis » Lėktuvų bilietų pardavimo sąlygos
Spausdinti

Lėktuvų bilietų pardavimo sąlygos

Tuo atveju, jei tarp Svetainės sąlygų ir taisyklių ir Paslaugų tiekėjo pardavimo taisyklių ir sąlygų (įsk. Aviabilietų pardavimo taisyklės ir sąlygos) yra prieštaravimų, pirmenybė teikiama Paslaugų tiekėjo pardavimo taisyklėms ir sąlygoms.

Tuo atveju, jei tarp Paslaugų teikejo pardavimo taisyklių ir sąlygų (įsk. Aviabilietų pardavimo taisyklės ir sąlygos) ir Paslaugų teikejo (pvz aviakompanijos) yra prieštaravimų, yra taikomos Paslaugų teikejo kainų taisyklės.

1. 1. Bendrosios nuostatos

1.1. Sistema teikia galimybę palyginti aviakompanijų teikiamų paslaugų kainas, t.y. laisvų vietų prieinamumas, išvykimo ir atvykimo laikai, kainos ir papildomos paslaugos, taip pat teikia galimybę atlikti rezervacijas bei įsigyti kelionių paslaugas (įsk. bilietus).

1.2. Naudojant sistemą, klientai teikia užklausas kelionių paslaugoms, daro rezervacijas ir apmokėjimus remiantis naudojimosi sistema sąlygomis ir aviabilietų pardavimo sąlygomis pateiktomis svetainėje.

2. Bendrieji nurodymai

2.1. Bilieto keitimo ir grąžinimo sąlygos priklauso nuo rezervacijos atlikimo laiko ir bilieto kainos (ekonominė/verslo klasė). Detalesnę informaciją galima rasti lange „Bilietų taisyklės“ pirkinių krepšelyje. Keleivių vardų keitimas yra draudžiamas arba kartais leidžiamas už papildomą mokestį. Aviakompanija gali pakeisti kainas ir taisykles be išankstinio įspėjimo.

2.2. Priklausomai nuo oro sąlygų, techninių ar kitų priežasčių, skrydžiai kartais yra atidedami arba atšaukiami, todėl išvykimo ir atvykimo laikas, kuris nurodytas ant bilieto ar maršruto yra apytikslis ir gali keistis.

2.3. Estravel American Express suteikia glimybę savarankiškai užsakyti aviakompanijų teikiamas paslaugas, bet negarantuoja ir neprisiima atsakomybės dėl užsakymo pasikeitimo, atidėjimo ar anuliacijos.

2.4. Skrydžio atidėjimo ir atšaukimo atveju dėl „force majeure“, aviakompanija neatsako už keleivių išlaidas, susijusias su trečiųjų šalių paslaugomis.

2.5. Tokiu atveju kai aviakompanija nusprendžia atidėti arba atšaukti skrydį, keleivis privalo tiesiogiai kreiptis į aviakompaniją, kurios skrydis buvo įsigytas, dėl išsamesnės informacijos. Aviakompanija informuoja savo keleivius apie atšauktą skrydį ir pasiūlo alternatyvą, todėl svarbu nurodyti teisingą keleivio mobiliojo telefono numerį ir el. pašto adresą.

3. Bilieto pirkimas

3.1. Perkant bilietą klientai turi sekti svetainės instrukcijas. Svetainėje yra pateiktos nuorodos, ant kurių klientai gali spustelėti ir peržiūrėti sąlygas ar susipažinti su papildoma informacija. Draudžiama įdėti neteisingą informaciją, atlikti dvigubas rezervacijas ar kitaip netinkamai naudotis sistema.

3.2. Bilietų taisyklės (keitimai, grąžinimai ir t.t.) priklauso nuo pasirinkto bilieto sąlygų ir konkrečios aviakompanijos taisyklių. Prieš perkant bilietą, klientai turi išnagrinėti skrydžio taisykles ir aviakompanijos taisykles savarankiškai. Mokant už bilietą, klientai ir keleiviai garantuoja ir patvirtina, kad susipažino su visoms taisyklėmis ir sąlygomis, kurias pateikė Estravel American Express ir aviakompanija sistemoje.

3.3. Klientai garantuoja keleivių suvestų duomenų teisingumą (asmens duomenis, skrydžio datą, laiką, bagažą) ir prisiima atskomybę padengti galimą žalą atsiradusią dėl jų klaidos. Klientui suteikus neteisingus duomenis aviakompanija turi teisę paimti papildomą mokestį arba atsisakyti teikti kelionės paslaugas.

4. Jungiamieji skrydžiai

4.1. Tik biliete nurodytas asmuo gali naudoti įsigytą bilietą. Jei keleiviai neatvyksta į užsakytą skrydį, aviakompanija gali atšaukti visus kitus bilieto skrydžius. Kelionės nutraukimas ir registruoto bagažo gavimas tranzitiniame mieste gali būti neleidžiamas vadovaujantis skrydžių taisyklėmis, o tokio pageidavimo atveju, aviakompanija gali imti papildomą mokestį. Keliaujantys asmenys privalo naudotis aviakomoanijos paslaugomis biliete nurodyta tvarka.

4.2. Klientams yra saugiau pirkti skirtingiems skrydžiams vieną bilietą, negu atskirus bilietus kiekvienam skrydžiui. Jei aviakompanija neleidžia pirkti vieno bilieto, planuokite perkant jungiamuosius skrydžius palikti daugiau laiko persėdimams, 3 – 4 valandas tarp skrydžių. Aviakompanija yra atsakinga už keleivo pervežimo sutartyje (biliete) nurodytus skrydžius. Tuo atveju, jei keleiviai praleidžia jungiamąjį skrydį dėl skrydžio atšaukimo ar atidėjimo , aviakompanija privalo pasiūlyti alternatyvų jungiamąjį skrydį pagal maršruto programą nurodytą ant bilieto arba grąžinti bilieto kainą (galioja tik skrydžiams, kurie yra viename biliete). Perkant atskirus bilietus, aviakompanija tokių įsipareigojumų neturi. Turint atskirus bilietus, atidėjimo ir atšaukimo atveju, aviakompanija nėra atsakinga už jungiamąjį skrydį.

4.3. Aviakompanija neatsako, jei skrydis būna laiku, bet keleiviai nespėja į jungiamąjį skrydį (pvz. dėl minimalaus laiko tarp skrydžių ar dėl eilių saugos ar pasų patikroje). Jei skrydžiai vyksta pagal biliete numatytą tvarkaraščio laiką, keleivis yra atsakingas laiku atvykti prie įsodinimo vartų.

4.4. Skrydžiai viename biliete
4.4.1. Estravel American Express parduoda jungiamųjų skrydžių bilietus atsižvelgiant į informaciją apie galimą minimalų jungimo laiką pateiktą rezervavimo sistemoje. Jei skrydžiai yra tame pačiame biliete, aviakompanija, kurios skrydis dėl atidėjimo arba atšaukimo nukrypsta nuo tvarkaraščio, bus atsakinga už keleivių nuskraidinimą iki galutinio tikslo. Transportavimas gali vykti naudojant kurią nors kitą transporto rūšį: nėra konkretaus laiko termino ir aviakompanija neturi kompensuoti papildomų išlaidų (viešbutis, maitinimas).

4.5. Skrydžiai atskiruose bilietuose
4.5.1. Atskirų bilietų įsigijimo atveju, aviakompanija atsako už galimus tvarkaraščio pokyčius, skrydžio vėlavimus ar atšaukimus tik konkrečiam bilieto skrydžiui. Keleivių atsakomybė yra pasiekti kitą skrydį arba kitą jungiantį transportą, nepriklausomai nuo to, ar ankstesnis skrydis buvo laiku, ar ne.

4.5.2. Jei klientai įsigijo atskirus bilietus jungiamiesiems skrydžiams, reikalaujamas minimalus persėdimo laikas netaikomas ir kiekvienas skrydis yra laikomas nauja kelione, todėl keleivis pats atsako už tinkamą laikotarpio tarp skrydžių suderinimą.

5. Registracija

5.1. Keleiviai privalo laiku atvykti į registraciją. Jei keleiviams nepavyksta atvykti laiku, aviakompanija gali anuliuoti patvirtintą klientui skrydžio vietą, taip pat anuliuoti bet kokį kitą skrydį.

5.2. Jei nenurodyta kitaip, skrydžio registracija yra aviakompanijos registracijos langelis išvykstančiųjų salėje oro uoste.

5.3. Keleiviai privalo užsiregistruoti ir atvykti prie išvykimo vartų laiku. Vėluojantys keleiviai nėra registruojami ar priimami į skrydį.

5.4. Kai kurios aviakompanijos taiko registracijos mokesčius ir/arba leidžia nemokamai registruotis internetu. Estravel American Express pataria registruotis internetu ne vėliau kaip dieną prieš pirmąjį skrydį. Aviakompanijos gali imti papildomą mokestį registruojantis oro uoste ir/arba išduodant įlaipinimo kortelę skrydžiui.

5.5. Priklausomai nuo oro uosto ir aviakompanijos, registracija į skrydį baigiama 30 – 120 minučių iki išvykimo. Atsižvelgiant į laiką praleidžiamą eilėse, keleivis turi atvykti į oro uostą maždaug 3 valandos iki išvykimo laiko nurodyto ant bilieto. Šis laikas gali būti trumpesnis registruojantis internetu arba perkant brangesnės klasės skrydį.

5.6. Įlaipinimo kortelė, gaunama registracijos į skrydį metu, rodo laiką, kada keleivis turi atvykti prie išvykimo vartų. Atkreipkite dėmesį, kad išvykimo laikas, vartai ir net oro uosto terminalai gali būti pakeisti, todėl keleiviai privalo nuolat domėtis ir sekti naujienas oro uoste.

5.7. Aviakompanijos turi teisę imti papildomus mokesčius už papildomas paslaugas. Papildomų mokesčių dydis priklauso nuo aviakompanijos individualiai.

6. Bagažas

6.1. Po bilieto užsakymo, klientai privalo įsitikinti ar į skrydžio kainą yra įskaičiuotas bagažas bei kokio svorio ir dydžio jis leidžiamas. Rankinio ir registruoto bagažo leidžiamo svorio ir išmatavimų sąlygos yra nurodytos aviakompanijos internetinėje svetainėje.

6.2. Rankinio ir registruoto bagažo svoris ir išmatavimai priklauso nuo įvairių kriterijų, pvz.: bilieto klasės ir aviakompanijos.

6.3. Specialūs reikalavimai nustatomi nestandartiniam bagažui, pvz.: dviračiai ar slidės. Nestandartiniam bagažui dažniausiai yra taikomi papildomi mokesčiai. Dėl nestandartinio bagažo užsakymo kreipkitės į Estravel American Express kelionių konsultantus.

6.4. Estravel American Express pataria pasiimti vertingesnius daiktus (pinigus, papuošalus, elektroninius prietaisus ir t.t.) su savimi į rankinį bagažą. Rankiniame bagaže neturi būti uždraustų daiktų, pavyzdžiui skysčių, degiųjų medžiagų, aštrių daiktų, ir t.t. Daugiau informacijos apie draudžiamus ir leidžiamus daiktus žiūrėkite aviakompanijos interneto svetainėje.

7. Paslaugos skrydžio metu ir papildomos paslaugos

7.1. aslaugos skrydžio metu ir papildomos paslaugos priklauso nuo aviakompanijos koncepcijos ir įsigyto skrydžio bilieto klasės. Kai kurios paslaugos, tokios kaip vietų pasirinkimas, maitinimas lėktuve, naudojimasis pramogų sistema ir t.t., gali būti įskaičiuoti į bilieto kainą arba suteikiami už papildomą mokestį.

7.2. Estravel American Express neatsako už aviakompanijos lėktuve teikiamų paslaugų kokybę. Atsiliepimus apie tai galima teikti aviakompanijų klientų aptarnavimui (kontaktai pateikiami aviakompanijų interneto svetainėse). Aviakompanijų siūlomos paslaugos yra skirtingos, ir gali skirtis net toje pačioje aviakompanijoje, priklausomai nuo maršruto, lėktuvo tipo ir įsigyto aviabilieto klasės.

7.3. Papildomos paslaugos nėra dalis skrydžio sutarties, todėl jos nėra garantuotos. Aviakompanija turi teisę pakeisti užsakytą vietą ar specialų maitinimą. Jei klientai mokėjo už atitinkamą paslaugą, bet jos negavo ar ji buvo suteikta netinkamai, papildomas mokestis gali būti grąžinamas, bet klientas neturės pagrindo nutraukti visos sutarties su aviakompanija. Keleivių prašymu anuliavus bilietą, aviakompanija dažniausiai neleidžia grąžinti išankstinio apmokėjimo už galimas papildomas paslaugas.

8. Skrydžio planas, atidėjimai, atšaukimai

8.1. Klientai turi pasitikrinti skrydžio laikus prieš išvykimą www.checkmytrip.com

8.2. Jei keleiviai pavėlavo į skrydį, aviakompanija turi teisę negrąžinti pinigų už bilietą. Tokiu atveju, keleiviai turi pirkti naują bilietą, kad galėtų tęsti kelionę.

8.3. Aviakompanija gali pakeisti skrydžio tvarkaraščius, suderintus keleivių sutartyje, ir atšaukti skrydį informavus klientus mažiausiai 2 savaitės iki skrydžio. Atsižvelgiant į kitas sąlygas, kurių aviakompanija negali kontroliuoti, tvarkaraščiai gali būti pakeisti likus ir trumpesniam laikotarpiui.

8.4. Aviakompanija gali atidėti skrydį ar visiškai jį atšaukti siekiant visapusiško keleivių saugumo.

8.5. Jei skrydžio atšaukimo priežastis yra ne dėl aviakompanijos nemokumo, aviakompanija pasiūlys keleiviams grąžinti pinigus už bilietą arba alternatyvų skrydį į reikiamą vietą be papildomo mokesčio. Skrydžio tvarkaraščio pasikeitimo atveju, keleiviai turi teisę į bilieto kainos dydžio kompensaciją, jei atvykimo laikas į galutinę vietą žymiai pasikeis, arba jei sekantis skrydis tame pačiame biliete yra prarastas.

9. Bilieto keitimas

9.1. Keičiant bilietą gali būti taikomi papildomi mokesčiai.

9.2. Informacija apie bilieto sąlygas (įskaitant keitimo ir anuliavimo sąlygas) pateikiama klientui užsakymo metu.

10. Bilieto anuliavimas

10.1. Bilieto anuliavimas priklauso nuo bilieto sąlygų ir taisyklių.

11. Kelionės dokumentai

11.1. Estravel American Express ir aviakompanija numato, kad visi keleiviai (įsk. vaikus) turi turėti tinkamai paruoštus dokumentus (vizas, pasus, asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus ir t.t.). Skirtingų valstybių piliečiams gali būti taikomi skirti reikalavimai vizoms ir kitiems dokumentais. Lietuvos piliečiai gali surasti daugiau informacijos apie reikalavimus kelionės dokumentams ir vykimą į užsienio šalis Užsienio reikalų ministerijos interneto svetainėje keliauk.urm.lt.

11.2. Prieš perkant bilietus, keleiviai turi įvertinti sveikatos apsaugos reikalavimus galutinės vietos arba tranzitinėse šalyse. Informaciją apie infekcinių ligų paplitimą konkrečiose šalyse, skiepų reikalavimus ir rekomendacijas galima rasti www.ulac.lt/keliautojams.

11.3. Kelionės dokumentų, vizų, skiepų reikalavimais bei muitinės taisyklėmis keleivis privalo savarankiškai pasidomėti prieš perkant bilietą. Keliaujant su registruotu bagažu, kai kuriais atvejais, keleiviams gali prireikti išeiti iš oro uosto saugos patikrinimo zonos, kad užregistruotų bagažą į jungiamąjį skrydį. Tai gali reikšti, kad keleivias yra reikalinga turėti vizą, net jei jie iš karto skrenda toliau.

11.4. Keleivių asmens dokumentai kelionėje turi galioti šešis mėnesius nuo kelionės pabaigos.

11.5. Estravel ar aviakompanija nėra atsakinga, jei keleivio pervežimo sutartis nevykdoma dėl kelionės dokumentų trūkumo ar valstybės institucijų veiksmų.

12. Keleivių teisių apsauga

12.1. Skrydžio išvykimo ir atvykimo laikai pateikti ant bilieto ir kelionės maršrute yra apytiksliai. Priklausomai nuo oro sąlygų, techninių ar kitų priežaščių, skrydžiai gali būti atidedami ar atšaukiami. Jei kelionės pradžia ir pabaiga yra Europos Sąjungos ribose arba skrydžiai vyksta su aviakompanija, kuri yra registruota Europos Sąjungoje, atidėjimo ar atšaukimo atveju, keleivių teisės ir aviakompanijų pareigos yra reglamentuojami Europos Parlamento ir Keleivių teisių tarybos reglamentu (EC) Nr. 261/2004. Pilnas reglamentas www.caa.lt.

12.2. Jei skrydis yra perpildytas, aviakompanijos gali neįleisti keleivių, kurių vietos buvo patvirtintos, net jei keleiviai buvo užsiregistravę į skrydį ir pasiekę vartus laiku. Tokiu atveju, keleiviai turi teisę gauti kompensaciją, alternatyvų skrydį taip pat pagalbą iš Europos sąjungos aviakompanijų (jei reikia, maistas, apgyvendinimas, nemokamas naudojimasis telekomunikacijos priemonėmis). Išsamesnė informacija pateikiama Europos Parlamento ir Keleivių teisių tarybos reglamente (EC) Nr. 261/2004. Pilnas reglamentas www.caa.lt.

12.3. Neįgalūs asmenys ar asmenys turintys judėjimo apribojimų turi informuoti Estravel American Express arba aviakompaniją apie specialius poreikius arba reikalingas vežimo paslaugas, kurias jie žino esant reikalingas tuo metu. Estravel American Express privalo priimti informaciją ir nedelsdama informuoti aviakompaniją.

13. Jurisdikcija

13.1. Sutartis tarp Estravel ir kliento dėl svetainės naudojimo yra reglamentuojama Lietuvos Respublikos teisės aktų.

13.2. Keleivių pervežimo sutartis tarp kliento ir aviakompanijos yra reglamentuojama šalies teisės, nurodytos aviakompanijos sąlygose ar tarptautinės teisės reikalavimuose.

14. Atsakomybė

14.1. Aviakompanija atsako už iki sutartinę informaciją, galimų komercinių pažadų galiojimą ir keleivio pevežimo sutarties įgyvendinimą.

14.2. Aviakompanija atsako, jei jos veiksmai ar aplaidumas sukėlė mirtį, kūno sužalojimus ar pakenkimą sveikatai lėktuve, įsėdimo ar išlipimo metu.

14.3. Aviakompanija atsako už žalą, atsiradusią dėl sunaikinto, prarasto arba sugadinto registruoto bagažo, jei nelaimingas atsitikimas, per kurį buvo sugadintas, prarastas ar sunaikintas registruotas bagažas, įvyko lėktuve ar bet kokiu kitu metu, kai avialinija buvo atsakinga už registruotą bagažą.

14.4. Keleivių mirties ar sveikatos pakenkimo bei neišsaugotų daiktų atveju, aviakompanijos atsakomybė numatyta Europos Parlamento Monrealio konvencijoje ir reglamente Nr. 889/2002 bei 2002 gegužės 13. Pakeistoje Tarybos reglamento dalyje (EC) 2027/1997 dėl oro vežėjo atsakomybės nelaimingų atsitikimų atveju.

14.5. Už rankinio bagažo saugumą yra atsakingas jo savininkas, nebent bagažas perduotas aviakompanijai, arba jei žala buvo padaryta dėl aviakompanijos, jos darbuotojų ar įgalioto asmens kaltės.

14.6. Jei aviakompanija pripažįsta, kad registruotas bagažas buvo pamestas arba nebus pristatytas per 21 dieną nuo tos dienos, kai bagažas turėjo būti pristatytas, keleiviai turi teisę reikalauti prarasto bagažo vertės dydžio kompensacijos pagal numatytą Monrealio konvenciją.

14.7. Aviakompanija turi kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo skundo gavimo, pateikti keleiviams raštišką atsakymą.

14.8. Jei klientas arba keleivis padaro žalą aviakompanijai sugadindamas baldus arba lėktuvo interjerą, klientas ar keleivis bus atsakingas už padarytą žalą.

14.9. Aviakompanijos pasilieka teisę neaptarnauti keleivio bei anuliuoti bilietą, jei keleivio elgesys buvo netinkamas ar nelegalus, ar jei tai sukėlė pavojų kitiems keleiviams ar jų nuosavybei. Tokiu atveju, keleivis ir/ar klientas, kuris įsigijo bilietą, neturi teisės į paslaugų grąžinimą ar kitokią kompensaciją. Jei dėl kliento ir/ar keleivio netinkamo ar nelegalaus elgesio aviakompanija ar Estravel American Express patiria papildomas išlaidas, klientas ir/ar keleivis privalo kompensuoti aviakompanijai ir/ar Estravel American Express už padarytą žalą.

14.10. Estravel American Express nėra atsakinga už aviakompanijos įsipareigojimus pagal keleivio pervežimo sutartį, vežėjo komercinius pažadus bei teikiamas paslaugas. Estravel American Express taip pat neatsako, jei aviakompanija nutraukia komercinį pažadą ar pakeičia kainą užsakant arba perkant bilietą. Estravel American Express neatsako, jei aviakompanija nusprendžia sustabdyti arba nutraukti bilietų pardavimus ar paslaugų teikimą be išankstinio perspėjimo.

14.11. Keleivių pervežimo sutartis yra sudaroma tik tarp keleivio ir aviakompanijos, todėl Estravel nekompensuos klientui už bet kokią patirtą žalą atsiradusią dėl kainos pokyčio, paslaugų kokybės sumažėjimo, atidėto ar atšaukto skrydžio, bagažo praradimo, nelaimingo atsitikimo ir t.t.

15. Skundų paraiškos

15.1. Estravel American Express neprivalo pateikti atsakymo į skundus skirtus aviakompanijoms dėl aviakompanijų įsipareigojimų vykdymų ar paslaugų teikimo. Nebent tokiais atvejais, kai Estravel American Express gali tik pateikti rekomendacijas bei asmens kontaktinius duomenis, kuriam norimą atsiliepimą reikia peradresuoti. Tiesioginis bendravimas su aviakompanija galimas tik specialiu susitarimu ir mokant konsultacijų mokestį. Estravel American Express negarantuoja, kad įvykdytas sprendimas bus priimtinas klientui arba konkretaus atsakymo gavimo termino iš aviakompanijos.

15.2. Jei klientas mano, kad kelionių paslaugos neatitinka nustatytų terminų, aviakompanija nedelsiant turi būti informuota apie tai vietoje. Jei problema neišsprendžiama vietoje, aviakompanija turi būti kuo greičiau nusiųstas raštiškas skundas, bet ne vėliau kaip per 7 dienas po grįžimo ir ne vėliau kaip per 2 savaites po nutikusio atvejo. Raštiškas skundas turi būti pateiktas aviakompanijai ir išsiųstas paštu aviakompanijos adresu arba elektroniniu paštu. Įrodymai apie kelionės palsaugų neatitikimą, papildomų išlaidų dokumentus bei padarytą žalą turi būti pridėti prie skundo. Skundas, kuris nepateikiamas per nustatytą laiką yra laikomas nebegaliojančiu.